Συχνές Ερωτήσεις
Είναι η ευκαιρία σας να σταματήσετε να μιλάτε και να ξεκινήσετε τα γυρίσματα! Η υπόθεση; Οι κινηματογραφικές ομάδες έχουν μόνο ένα Σαββατοκύριακο για να κάνουν μια ταινία μικρού μήκους. Όλη η δημιουργικότητα, γραφή, λήψη, επεξεργασία και προσθήκη μουσικού σάουντρακ πρέπει να δημιουργηθεί μέσα σε 48 ώρες! Ο διαγωνισμός ξεκινάει την Παρασκευή το απόγευμα στις 7:00 μ.μ. και τελειώνει την Κυριακή στις 7:30 μ.μ. Μετά από δύο εβδομάδες, οι ολοκληρωμένες ταινίες προβάλλονται σε ένα πρόθυμο κοινό.
Το κόστος εγγραφής είναι για όλη την ομάδα. Το ποσό είναι …… ανά ομάδα.
Για να αποσυρθείτε από έναν διαγωνισμό, ελέγξτε την ενότητα 04 σχετικά με τους κανόνες του διαγωνισμού για τους όρους και τις οδηγίες.
Αυτό εξαρτάται από τον σκηνοθέτη. Ωστόσο, κάθε ομάδα πρέπει να επιλέξει το είδος για την ταινία της σε μια τυχαία κλήρωση πριν από την έναρξη του διαγωνισμού. Υπάρχουν 30 διαφορετικά είδη. Κάθε ομάδα θα λάβει δύο είδη από τα οποία θα επιλέξει. Επιπλέον, δίνεται στις ομάδες ένας χαρακτήρας, ένα prop και μια γραμμή διαλόγου που πρέπει να εμφανίζεται στην ταινία τους.
Οι ταινίες προβάλλονται σε ζωντανό κοινό σε έναν κινηματογράφο. Φυσικά οι κινηματογραφιστές, οι ηθοποιοί, η οικογένεια και οι φίλοι είναι εκεί για να στηρίξουν με ενθουσιασμό την πρεμιέρα της δουλειάς τους. Αλλά και οι υποστηρικτές της τοπικής κινηματογραφικής κοινότητας και οι μεροληπτικοί θεατές που θέλουν να δουν κάτι νέο, κάτι ακατέργαστο και ζωντανό, είναι εκεί για να νιώσουν τη δημιουργική ενέργεια.
Το 48 Hour Film Project είναι ανοιχτό σε όλους τους κινηματογραφιστές, αρχάριους, προεπαγγελματίες και επαγγελματίες. Ακόμη και οι χομπίστες ενθαρρύνονται να συμμετέχουν. Οι κανόνες ορίζουν ότι όλα τα μέλη της ομάδας (πλήρωμα και καστ) πρέπει να είναι εθελοντές. Η εμπειρία δεν ισοδυναμεί πάντα με βραβεία. Οι ομάδες αρχαρίων έχουν κερδίσει επίσης μεγάλα βραβεία. Και, ποτέ δεν ξέρεις ποιον μπορεί να δεις σε μια ταινία 48 ωρών!
Οχι. Είχαμε ομάδες ενός μόνο ατόμου – που εργάζεται μπροστά και πίσω από την κάμερα. Η μεγαλύτερη ομάδα μας μέχρι σήμερα ήταν από το Αλμπουκέρκι με 116 άτομα και 30 άλογα! Ο μέσος όρος, όμως, είναι περίπου 15 άτομα ανά ομάδα.
Οι ταινίες είναι μικρού μήκους. πρέπει να είναι τουλάχιστον 4 λεπτά και μέγιστο 7 λεπτά. Το σύντομο είναι καλό. Όχι μόνο οι ταινίες μικρού μήκους είναι πιο σφιχτές και συνήθως πιο ενδιαφέρουσες, είναι και πιο εμπορεύσιμες.
Τις πρώτες μέρες μετά τη λήξη της προθεσμίας του διαγωνισμού, οι ταινίες προβάλλονται σε μεγάλη πρεμιέρα σε τοπικό κινηματογράφο. Ένα πρόθυμο κοινό από κουρασμένους, ενθουσιασμένους κινηματογραφιστές, συνεργεία και φίλους παρευρίσκεται για να επευφημήσει τις ταινίες.
Η εκδήλωση διαφημίζεται από στόμα σε στόμα, στο διαδίκτυο και μέσω του τοπικού τύπου. Οι τοπικοί κινηματογραφιστές και οι οργανισμοί είναι οι πιο ένθερμοι υποστηρικτές μας και κάνουν εξαιρετική δουλειά διαδίδοντας τη λέξη. Σε κάθε πόλη, το 48 Hour Film Project έχει προκαλέσει σημαντικό ενδιαφέρον από τα τοπικά και εθνικά μέσα ενημέρωσης.
Βγάλτε το προς τα έξω! Παίξτε το σε δημόσιες προβολές, ανεβάστε το σε ιστότοπους, μεταφέρετέ το στην τηλεόραση και δείξτε το σε όποιον μπορείτε. Βεβαιωθείτε ότι τηρείτε τυχόν περιορισμούς στη Συμφωνία του Αρχηγού της Ομάδας.
Ναι, με την προϋπόθεση ότι η προβολή τηρεί τη Συμφωνία του Αρχηγού της Ομάδας που υπογράψατε κατά την είσοδο στο 48 Hour Film Project. Εάν πρόκειται για μια τροποποιημένη έκδοση μιας ταινίας 48 Hour Film Project, συμπεριλάβετε μια κάρτα τίτλου και μια αναφορά στους τίτλους τέλους που λένε: Η ιδέα για αυτήν την ταινία αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια του 48 Hour Film Project. www.48hourfilm.com
Ναι και ναι. Μία ταινία σε κάθε πόλη θα επιλεγεί «Καλύτερη ταινία της πόλης».
Εξαρτάται από το τι εννοείς ότι θα κερδίσεις. Αναρίθμητοι κινηματογραφιστές όλα αυτά τα χρόνια μας είπαν ότι το Σαββατοκύριακο της κινηματογραφικής τους δημιουργίας ήταν μια φανταστική εμπειρία. Τους άρεσε να χρησιμοποιούν τα δημιουργικά τους ταλέντα. Διασκέδασαν με τους φίλους τους. και έκαναν και ταινία! Έτσι, αν η νίκη σημαίνει να περνάτε υπέροχα, έχετε μια πολύ καλή ευκαιρία σε αυτό. Κάθε πόλη ανακοινώνει μια σειρά από βραβεία, συμπεριλαμβανομένης της Καλύτερης Ταινίας. Εάν έχετε μια δημιουργική ομάδα και μπορείτε να παραδώσετε μια ταινία σε 48 ώρες, θα μπορούσατε να κερδίσετε ένα βραβείο.
Μάλλον όχι. Με τα χρόνια έχουν αγοραστεί αρκετές ταινίες για διανομή, αλλά αυτό είναι σπάνιο. Ωστόσο, αρκετοί κινηματογραφιστές του 48HFP είχαν επιτυχία με τις ταινίες τους σε άλλα φεστιβάλ, συμπεριλαμβανομένου του SXSW. Μια ομάδα κέρδισε ένα πακέτο κινηματογραφικών 100.000 $ σε ένα άλλο φεστιβάλ. Αρκετοί κινηματογραφιστές έχουν κάνει ανεξάρτητες ταινίες και άλλοι κινηματογραφιστές έχουν χρησιμοποιήσει την εμπειρία τους στο 48HFP για να λάβουν αμειβόμενη δουλειά. Επιπλέον, εάν το 48 Hour Film Project είναι σε θέση να διανείμει την ταινία σας, δικαιούστε το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων. Ενώ η αγορά για ταινίες μικρού μήκους είναι σχεδόν ανύπαρκτη, το 48HFP συγκεντρώνει περισσότερο ενδιαφέρον για τις ταινίες μας λόγω του 48ωρου concept και του γεγονότος ότι αποτελούν μέρος μιας μεγαλύτερης συλλογής. Συνοψίζοντας, ενώ οι άνθρωποι διασκεδάζουν πολύ κάνοντας το 48 Hour Film Project, δεν βγάζουν πολλά χρήματα.
Σε κάθε πόλη συγκεντρώνουμε μια ομάδα επαγγελματιών ταινιών για να υπηρετήσουν ως κριτές μας. Αυτοί οι κριτές έχουν γενικά μεγάλη εμπειρία στον τομέα. Απαιτούμε από αυτούς τους “δικαστές” να είναι δίκαιοι και αμερόληπτοι. Οι κριτές μας δωρίζουν τον χρόνο και το ταλέντο τους για να βαθμολογήσουν τις ταινίες. Εκτός από τον καθορισμό του νικητή, επιλέγουν επίσης μια σειρά από άλλα βραβεία. Οι κριτές σε εθνικό/διεθνές επίπεδο έχουν συμπεριλάβει ηθοποιούς όπως η Julianne Moore, σκηνοθέτες όπως ο Simon West (Con Air) και μοντέρ όπως η Thelma Schoonmaker (Raging Bull, The Departed). Αλλά ανεξάρτητα από το ποιοι είναι οι κριτές, η ίδια η κρίση είναι μια υποκειμενική διαδικασία. Πολλές φορές, δύο αναγνωρισμένοι κριτικοί έχουν εντελώς διαφορετικές απόψεις για μια ταινία – θυμάστε τη μακρά συζήτηση μεταξύ του Τζιν Σίσκελ και του Ρότζερ Έμπερτ για το «Αποκάλυψη τώρα»; Ομοίως, σε πολλές περιπτώσεις η αγαπημένη μας ταινία 48 Hour Film Project της χρονιάς δεν έχει κερδίσει καν την πόλη της. Όταν πρόκειται για την αξιολόγηση της τέχνης, πολλά εξαρτώνται από θέματα γούστου.
Όχι. Η ταινία σας μπορεί να έχει διάρκεια 7 λεπτά συν 1 λεπτό Συντελεστές τέλους.
Επιτρέπονται τα credits έναρξης. Δεν υπολογίζονται στο χρονικό όριο credits. Ωστόσο, μετρούν στα 7 λεπτά της ταινίας. Θυμηθείτε, το κοινό είναι εδώ για να παρακολουθήσει, όχι να διαβάσει.
Ναι, ωστόσο, η αφήγηση πρέπει να τελειώσει πριν ξεκινήσουν οι τίτλοι τέλους. Επιτρέπονται λοιπόν τα back stage ή οι σκηνές μπόνους. Αλλά αν αφαιρέσαμε τους τίτλους, η ταινία θα πρέπει να φαίνεται ολοκληρωμένη.
Απολύτως! Οι μόνες απαιτήσεις είναι να έχετε έναν εκπρόσωπο από την ομάδα σας στο Kickoff. Εκτός από αυτό, εξαρτάται από εσάς.
Στοκ φωτογραφίες επιτέπονται, με την προϋπόθεση ότι έχετε άδεια να τις χρησιμοποιήσετε. Πλάνα αρχείου δεν επιτρέπονται εκτός εάν συνδυάζονται με πλάνα που τραβήχτηκαν κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του διαγωνισμού και έχετε την απαιτούμενη άδεια να τα χρησιμοποιήσετε. Για να είμαστε συγκεκριμένοι: Κάθε καρέ της ταινίας σας ΠΡΕΠΕΙ να περιέχει πλάνα που γυρίστηκαν ή δημιουργήθηκαν στην Επίσημη Χρονική Περίοδο. Αυτό είναι “βασικό υλικό”. Το “Υποστηρικτικό υλικό” ή πλάνα που γυρίστηκε ή δημιουργήθηκε ΠΡΙΝ την Επίσημη Χρονική Περίοδο (συμπεριλαμβανομένου στιγμιότυπου που αποτελεί μέρος ενός ειδικού εφέ) μπορεί να τοποθετηθεί πάνω ή κάτω από το βασικό πλάνα, εφόσον κάθε καρέ της ταινίας σας περιέχει κάποια ποσότητα βασικού υλικού και η συναρμολόγηση του με τα υποστηρικτικά πλάνα γίνεται κατά τη διάρκεια της Επίσημης Ώρας. Τα κινούμενα σχέδια, οι τίτλοι και τα ειδικά εφέ μπορούν να θεωρηθούν ως βασικό υλικό εάν δημιουργηθούν κατά την Επίσημη Ώρα. Το υποστηρικτικό υλικό ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να περιλαμβάνει άτομα ή άλλους ερμηνευτές, εκτός εάν το υποστηρικτικό υλικό γυρίστηκε κατά τη διάρκεια μιας προηγούμενης Επίσημης Χρονικής Περιόδου 48HFP για μια ταινία 48HFP που είχε υποβληθεί προηγουμένως. Οι (Still photos) φωτογραφίες επιτρέπονται ως βασικά πλάνα. Οι στατικές φωτογραφίες δεν χρειάζεται να δημιουργηθούν κατά τη διάρκεια της Επίσημης Ώρας. Σημείωση: Οι φωτογραφίες που δημιουργήθηκαν εκτός της Επίσημης Χρονικής Περιόδου και χρησιμοποιούνται σε μια σειρά για να δημιουργήσουν την ψευδαίσθηση της κίνησης δεν είναι αποδεκτές ως βασικό υλικό, αλλά ως υποστηρικτικό υλικό. Πρέπει να έχετε δικαιώματα για οποιοδήποτε υλικό ή φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται στην ταινία σας. Απαιτείται Έκδοση Υλικών 48HFP για όλα τα υλικά, φωτογραφίες και/ή πλάνα που δεν δημιουργήθηκαν κατά την Επίσημη Χρονική Περίοδο.
Ναί. Ωστόσο, αν και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε animation σχέδια που δημιουργήθηκαν πριν από το Έργο, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ακολουθίες σχεδίων που δημιουργήθηκαν πριν από το Έργο για να δημιουργήσετε την ψευδαίσθηση της κίνησης. Η χρήση υπαρχουσών εικόνων και αντικειμένων 3D επιτρέπεται, υπό την προϋπόθεση ότι έχετε πλήρη δικαιώματα σε αυτά. Και πάλι, επιτρέπεται μόνο η κινούμενη εικόνα που δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια της περιόδου των 48 ωρών. Και, όπως συμβαίνει με μια ζωντανή ταινία δράσης, πρέπει να έχετε όλα τα δικαιώματα για το animation που υποβάλλετε.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οπτικά εφέ και οποιοδήποτε λογισμικό οπτικών εφέ που έχετε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσετε. Όλα τα οπτικά εφέ υπόκεινται επίσης στον «Κανόνα Δ: Πλάνα» των κανόνων δημιουργίας ταινιών. Με άλλα λόγια, το οπτικό σας εφέ πρέπει να χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με πλάνα που τραβήχτηκαν κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του διαγωνισμού.
Ναι, υπό την προϋπόθεση ότι ξεκινά την ταινία και είναι μικρότερη από πέντε δευτερόλεπτα. Σημειώστε ότι το λογότυπο μετράει στα 7 λεπτά του χρόνου προβολής της ταινίας.
Δεν απαιτούνται υπότιτλοι κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Project, ωστόσο, αυτό που υποβάλλετε την Κυριακή το βράδυ είναι αυτό που θα προβληθεί στους κριτές και στην προβολή της πρεμιέρας σας. Εάν οι κριτές στην πόλη σας δεν μπορούν να καταλάβουν την ταινία σας, είναι λιγότερο πιθανό να της απονείμουν βραβεία. Και, φυσικά, η απαιτούμενη γραμμή διαλόγου πρέπει να είναι σαφής. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εάν κάνετε μια ταινία σε γλώσσα διαφορετική από την ελληνική και έχετε επιλεγεί για προβολή στο Filmapalooza, πρέπει να δώσετε ελληνικούς υπότιτλους σε ένα αρχείο .srt. Αυτό μπορεί να γίνει μετά το Σαββατοκύριακο του διαγωνισμού.
Αν και είναι σπάνιο οι κινηματογραφιστές να γυρίζουν σε ταινία, έχει συμβεί μερικές φορές όλα αυτά τα χρόνια. Πρέπει να σταθμίσετε την ομορφιά της εικόνας και την εμπειρία της λήψης σε φιλμ με τον χρόνο που χρειάζεται για την επεξεργασία της ταινίας. Οι ομάδες που το είχαν κάνει στο παρελθόν είχαν συνδέσεις με εργαστήρια που τους επέτρεψαν να αναπτύξουν την ταινία με αρκετό χρόνο για να υποβάλουν οι ομάδες στη χρονική περίοδο των 48 ωρών. Ήμασταν αρκετά εντυπωσιασμένοι!
Όχι, μόνο ο αρχηγός της ομάδας πρέπει να το υπογράψει. Ωστόσο, όλοι όσοι εργάζονται στην ταινία πρέπει να υπογράψουν το έντυπο απαλλαγής ευθύνης. Δείτε τη σελίδα εγγράφων παραγωγής για περισσότερες λεπτομέρειες.
Το logline είναι μια πολύ σύντομη, συναρπαστική περίληψη της ιστορίας, συνήθως όχι μεγαλύτερη από μία πρόταση. Σας ζητάμε να δώσετε μια logline για την ταινία σας στη Αναλυτική Φόρμα. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Μεταφερόμενη σε ένα σουρεαλιστικό τοπίο, μια νεαρή κοπέλα αναζητά έναν δρόμο για το σπίτι του στο Κιλκίς, κάνοντας φίλο στην πορεία ένα σκιάχτρο χωρίς εγκέφαλο, έναν τσίγκινο ξυλουργό χωρίς καρδιά και ένα λιοντάρι χωρίς θάρρος.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μουσική ή υλικό Creative Commons που είναι μόνο Attribution. Εάν η άδεια Creative Commons είναι είτε Μη Εμπορική είτε Παρόμοια, δεν είναι συμβατή με τη Συμφωνία Υπεύθυνου Ομάδας του 48 Hour Film Project και επομένως δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Όχι, αλλά μπορεί να χρειαστείτε άδεια. Το 48 δεν απαιτεί από εσάς να μας αποδείξετε ότι λάβατε άδεια, αλλά μπορεί να σας σταματήσουν να κινηματογραφείτε ή ακόμη και να σας επιβληθεί πρόστιμο εάν δεν έχετε.
Όχι, πρέπει πραγματικά να δούμε τον απαιτούμενο χαρακτήρα με κάποιο τρόπο στην οθόνη. Το να ακούγεται μόνο εκτός οθόνης, όπως στην άλλη άκρη μιας τηλεφωνικής συνομιλίας, δεν μετράει. Θυμηθείτε, δεν χρειάζεται να είναι ο πρωταγωνιστής της ταινίας, απλώς κάντε μια εμφάνιση.
Εφόσον το κοινό μπορεί να συμπεράνει ποιος είναι ο χαρακτήρας, δεν χρειάζεται περαιτέρω ταυτοποίηση.
Μα φυσικά! Ενθαρρύνεστε ακόμη και να το κάνετε. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε την ταινία σας και να προσελκύσετε το κοινό στην προβολή σας. Παρόλο που δεν επιτρέπεται να μοιραστείτε την ταινία σας πριν από τα Best Of/Awards, ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να μοιραστείτε μια αφίσα ή/και ένα τρέιλερ.